Щоб визначитися із споживчими якостями, потрібно провести дослідження цільової аудиторії: кого саме ви хочете бачити у клієнтах, хто живе та працює в оточенні вашого підприємства. Дуже важливо розуміти, хто стане вашими клієнтами. Меблі для перукарні або манікюрного кабінету повинні бути:
- функціональною: виконувати свої прямі функції;
- що відповідає соціальному класу клієнтів;
- безпечною. Збереження життя та здоров’я ваших клієнтів завжди має бути пріоритетним завданням;
- ергономічною. Для комфорту та розслаблення під час процедур;
- красива і поєднується з іншими елементами дизайну.
Колірне рішення
Вибираючи колірне рішення у дизайні салону, зверніться до списку, який ви склали під час дослідження цільової аудиторії. Подумайте про своїх клієнтів: хто вони?
Ідеально, якщо підбором предметів інтер’єру займається досвідчений дизайнер. Однак, якщо ви віддаєте перевагу вибору кольорової гами самостійно, запам’ятайте кілька правил.
- Визначте білий тон, який буде основою. Не варто використовувати колір санфаянсу, набагато приємніше для сприйняття буде трохи відтінений білий;
- Якщо у вас очікується різна аудиторія, скористайтеся класикою: пастельні та пудрові тони будуть приємні для будь-якого відвідувача;
- Якщо очікуєте клієнтів преміум-сегменту, доречно додати вкраплення королівського фіолетового;
- Стильний графітовий відтінок найчастіше подобається молодим дівчатам.
Від колірного рішення залежить настрій, який передаватиме клієнтам. Тому приділіть пильну увагу цьому питанню.
Отже, ви визначилися зі списком, усіма якостями та параметрами обстановки, яка вам потрібна. Настав час вибору: де і яку придбати: у маловідомого виробника, недорогими меблями якого вам раніше довелося користуватися або дорогу брендову.
Запорукою якості є використання добрих матеріалів під час виробництва. Великі виробники цінують свою репутацію і ретельно перевіряють якість всіх матеріалів: і фарби, і деревного полотна, і обшивки, і фурнітури і навіть гудзиків і страз для прикраси, що не завжди можуть забезпечити невеликі компанії-виробники.