Підбір основних категорій обстановки, необхідних для відкриття зали, залежить від кількості кабінетів у майбутньому та від того, яка буде спеціалізація. Допустимо, якщо це манікюрний кабінет – то, звичайно, там має бути манікюрний стіл, місце для роботи майстра, місце для клієнта. Обов’язково мають бути апарати, необхідні манікюру. Якщо в залі надаватиметься послуга педикюру – знадобиться педикюрне крісло. Потрібні лампи для гелів, самі гелі, підставки під шелаки та лаки. Підставки мають бути стильними та красивими. якісь випадкові коробочки не підійдуть.
Оскільки прилади, що використовуються для надання послуг клієнтів, потрібно стерилізувати та дезінфікувати – подбайте про придбання автоклава-сухожара та стерилізатора з бактерицидною лампою. Хоча це не можна віднести до меблів для залів, але таке обладнання займатиме частину площі, і при розрахунку вільного місця, яке потенційно може бути зайняте меблями, потрібно не забути про стерилізаційне обладнання.
Підбираючи, не забудьте про підсвічування – гарна лампа, яка висвітлює робоче місце майстра, допоможе довше зберегти здоров’я ваших співробітників.
Займаючись обладнанням педикюрного кабінету, підійдіть до вибору педикюрного крісла. Хоча тут, найімовірніше, при доборі варто більше орієнтуватися на існуючий бюджет. Існують різні крісла з вбудованими ваннами, бувають крісла з приставними ваннами, бувають крісла, укомплектовані спеціальними стільцями для майстра, що дозволяють майстру комфортніше працювати з клієнтом. У нас в салоні біля раковини розташовані різнокаліберні шафки, в яких зручно зберігати інструменти і всяку необхідну дрібницю, крім того, вони дозволяють зробити зал цікавішим з дизайнерської точки зору. Корисною буде й тумбочка із висувними ящиками.
Як меблі, необхідні для облаштування залу, знадобиться крісло для клієнта, тумбочка типу “візок” для майстра, в якій він зберігатиме необхідне приладдя. Потрібна мийка на кожні 2 крісла майстра та стелажі для зберігання рушників та шампунів. А ось фарби краще зберігати в окремому стелажі. У нас у залі ми зберігаємо їх у стелажі за спиною адміністратора – це зручно та економить місце у залі.
Підбираючи, подбайте про стильний стіл – ресепшн, і відповідний до нього стільці. Цей комплект має бути максимально зручним, оскільки дискомфорт адміністратора безпосередньо відбивається на його роботі.
Вибираючи, добре оформіть зону очікування клієнтів – зручний диван, кулер, журнальний столик. Там же можна розташувати дитячу зону – стільчики та столики з розмальовками, наприклад, або дошку, що розвиває. Не забудьте про шафу для речей – в холодну пору року клієнти мають десь роздягнутися.
Обстановка залу, в якому буде косметологічний кабінет, вимагатиме кушетки для клієнта, стільчик або шафа, що дозволяє клієнту комфортно роздягнутися, стіл для косметолога, тумба-візок (може навіть не одна), шафа для зберігання восків та інших необхідних матеріалів – препаратів, масок , Альгінатів і тд. Врахуйте, що в кабінеті обов’язково має бути раковина. Набір інструментів для роботи визначається спеціалізацією майстра-косметолога. Ваше завдання як керівника – при виборі забезпечити гідне зберігання цих інструментів, тобто знову буде потрібна шафка або тумба. Розмір таких шафок – залежно від інструментів.
Ви можете зробити меблі візитною карткою
Від обстановки у вашому залі багато в чому залежатиме комфорт клієнтів та майстрів, а отже, і ваші доходи. Розглянемо, що саме потрібно при відкритті.
Ресепшн – адміністративна стійка. Це перший предмет інтер’єру, який зустрічає ваших клієнтів та створює враження в цілому. Зробіть його стильним, адже це місце стане візитною карткою. А в зоні очікування клієнти будуть раді розташуватися на комфортному та місткому дивані.