Продаж меблів. З неї починається знайомство гостя із вашим закладом. Саме обстановка та інтер’єр допоможуть прийняти рішення про стрижку або укладання. Навряд чи комусь захочеться залишитися у похмурому залі з брудними та старими меблями. Саме тому підприємці, які вирішили зайнятися б’юті-бізнесом, насамперед мають визначитися з головними предметами інтер’єру. Яку роль грає ситуація Фраза «Пора в салон краси» для жінок означає не тільки зміну зачіски або оновлення вигляду, а відпочинок, розслаблення, приємне проведення часу. Потрібна впорядкована обстановка, що сприяє відпочинку інтер’єр і створений затишок? Це неможливо, якщо меблі в салон краси для клієнта та майстра будуть мало зручними і доставлятимуть дискомфорт.
Вибираючи обладнання та обстановку, зверніть увагу на поєднання ціни та якості. Іноді стильні та яскраві предмети не відповідають вимогам зручності та безпеки клієнтів. А очікуваний приплив відвідувачів після ремонту знижується тільки тому, що з’явилися нові крісла без регулювання висоти посадки або з низькою спинкою. Намагаючись скопіювати побачені у фахових журналах інтер’єри, не забувайте фразу Коко Шанель: «Смак мовчить, кричить несмак». Конкуренція серед перукарень величезна. Якщо вас цікавлять прибутки, потрібно справді створити щось визначне. Навіть якщо у вас працюють першокласні майстри, необхідно для початку залучити до нього клієнтів, щоб вони самі змогли переконатися в цьому.
Перше враження — найсильніше й незабутнє. Спочатку скажуть – красиво, тільки потім – зручно та комфортно. Зі смаком виконаний інтер’єр притягує, приваблює, заворожує погляд. Зал спочатку не може бути з обдертими стінами та продавленими кріслами. Місце прийому відвідувачів має заманювати, бути приємним, обов’язково чистим, затишним. Чудово, якщо крісло перукаря не буває порожнім, а клієнти просто прагнуть потрапити в нього. Треба зробити так, щоб кожен відвідувач відчув свою значущість, найвищий ступінь готовності його прийняти.
Що входить до комплекту Купити недорого – бажання багатьох власників б’юті-бізнесу. Дійсно, дешеве обладнання не завжди буває поганою якістю. Потрібно зі знанням справи вибирати обстановку, щоб прагнення вигадати на обстановці не обернулося економією довіри клієнтів. Для повноцінного оснащення необхідні такі предмети:
- 1. Професійні меблі: крісла, банкетки, дивани, стільці; адміністраторські стійки, ресепшени; журнальні та кавові столики; дзеркала; полиці, газетниці, вішалки.
- 2. Професійне обладнання: миття, лабораторії; вапазони, сушуари; пилососи, газ-ліфти; гідропідйомники, п’ятилучні підставки.
- 3. Допоміжні аксесуари: світильники, бра; підставки для ніг; візки, вітрини.
Як підібрати
Щоб підібрати обстановку, власнику потрібно прорахувати низку чинників визначення рентабельності. Отже, незалежно від потенційної клієнтури, ситуація повинна:
- працювати на отримання прибутку, залучати та влаштовувати відвідувачів;
- відповідати статусу закладу та напрямку б’юті-індустрії;
- бути комфортною та багатофункціональною, враховувати зростання, вагу, вік, стать клієнтів;
- укладатися за характеристиками у гігієнічні норми та вимоги контролюючих органів;
- мати тривалі терміни експлуатації щодо моральної та фізичної зношуваності;
- бути виготовлена із сучасних матеріалів, що враховують модні тенденції;
- влаштовувати підприємця за співвідношенням якість-ціна.