На стадії планування купівлі обладнання для косметологічного кабінету, виділивши кошти на різні види професійної апаратури, не зверніть увагу на таку важливу частину меблювання, як косметологічне крісло. Адже саме воно займає центральне місце в косметологічному кабінеті, і це перше, що бачить ваш клієнт. Більше того, зручність чи дискомфорт крісла – це перше враження відвідувача від візиту до вашого косметолога!
Крісло-кушетка функціональне і дозволяє проводити широкий спектр косметологічних процедур, деякі з яких зручніше робити в положенні сидячи. На відміну від стандартної кушетки, крісло економить місце та з успіхом замінює кілька предметів меблів. Немаловажну роль відіграє зручність клієнта, який просто звично сідає… і через секунди опиняється у горизонтальному положенні, маніпуляції легко проводяться майстром-косметологом за допомогою ручного пульта.
В даний час ситуація така, що салон краси, що розраховує на визнання клієнтів, вже не може не пропонувати такі серйозні процедури, як різні хімічні пілінги, різноманітні ін’єкції, процедури по контурній пластикі. Окремі косметологічні процедури зручніше проводити сидячи. Відповідно, кут нахилу спинки крісла, а також його висота обов’язково повинні регулюватися, щоб і клієнту, і косметологу було зручно під час проведення сеансу. Для цього завдання крісла оснащуються регуляторами з різними видами приводів: електричними, гідравлічними чи механічними.
Як правило, в одній моделі поєднується кілька видів, наприклад, регулювання висоти відбувається за допомогою електричного приводу, а кут нахилу спинки та ножної секції регулюється помповим амортизатором. Слід зазначити, що завдяки таким технічним можливостям сучасні крісла дозволяють проводити не тільки різні косметологічні програми, але і епіляцію, і педикюр. Для здійснення останніх двох процедур необхідно, щоб у крісла також регулювалася секція ножа і була висувна частина для фіксації стопи. Втім, тільки вам і вашому санітарному інспектору вирішувати, чи суміщатимете ви кабінет косметології з кабінетом для епіляції або педикюру.
Моделі косметологічних крісел, обладнані електромотором, найчастіше мають пульт дистанційного керування, що дуже зручно для косметолога і дозволяє не турбувати вкотре клієнта: не потрібно просити його підніматися, опускатися, змінювати положення тощо. Також крісла-кушетки з електроприводом іноді доповнюються функцією підігріву та масажу. За будь-якого способу регулювання косметологічне крісло може мати додаткову комплектацію: матрац анатомічної форми, підголівник, тримач для рушників, стійку для напоїв, знімні підлокітники і т.д. Як правило, це не включено у вартість крісла та комплектується окремо за бажанням замовника.
Деякі моделі дають можливість розгортатися на 360 °, що також служить для полегшення роботи косметолога. Наявність овального або напівовального отвору в підголовнику крісла вказує на те, що крісло призначене для проведення сеансів масажу. В цьому випадку особливо важливо, щоб була можливість регулювання висоти крісла для зручності масажиста.
Щодо дизайну, то природно, якщо у вашому косметологічному кабінеті тільки суперсучасна апаратура і відвідують його дуже вимогливі, «дорогі» клієнти, економити на кріслі, мабуть. Більш ніж дивно та абсолютно нелогічно. У такому випадку дуже доречно придбати модель з дистанційним керуванням та якоюсь «фішкою». Як у дорогого автомобіля: наприклад, із підігрівом чи масажем – невелика шоу-програма під назвою «Крісло» у косметологічному кабінеті!
Більшість компаній пропонує косметологічні крісла різних відтінків білого кольору, від холодного білого до «топленого молока». Це не випадково, оскільки, згідно з маркетинговими дослідженнями, обстановка косметологічного кабінету має викликати у клієнта почуття абсолютної безпеки, стерильності та асоціюватися з медичною установою. Білий колір, як ніякий інший, дає можливість продемонструвати кристальну чистоту вашого косметологічного кабінету.
Матеріал покриття повинен легко піддаватися чищенню та дезінфекції. На крісло повинні бути передбачені махрові знімні чохли, які повинні змінюватися щодня (зрозуміло, поверх чохлів обов’язково потрібно застосовувати «одноразове покриття» – простирадла, рушники, шапочки для клієнта тощо).