Весна цього року підносить свої сюрпризи. Але власники салонів краси мають переживати не з приводу погоди. Вони мають пам’ятати, що за весною
стрімко приходить літо, а це означає, що саме час почати облаштовувати педикюрну зону якщо її ще немає у вашому закладі або провести круте
ре-оснащення.
Клієнти атакують
За статистикою попит на послуги майстра з педикюру збільшується саме наприкінці весни. Представниці прекрасної половини людства хочуть упорядкувати свої ніжки перед тим, як почнуть одягати відкрите взуття. Саме тому облаштувати цю зону у вашому закладі вважається важливою перевіркою на професійну придатність. Втратити довіру клієнтів дуже просто, а ось завоювати складно.
Для будь-якого педикюрного кабінету потрібно:
- Крісло для клієнта. Один із основних елементів такої зони. Воно має бути максимально зручним не лише для клієнта, а й для майстра. Розглядайте моделі з практичною оббивкою, високим функціональними можливостями та технічною складовою;
- Стілець для майстра. Якщо фахівцеві буде незручно працювати, то це позначиться на результаті. Невдоволені клієнти – це втрачені гроші. Уточніть у майстрів на якому кріслі їм комфортно якісно виконувати поставлені клієнтом завдання;
- Візок. Якщо майстер під час процедури постійно шукає, інструменти розкладені хаотично і все валиться з рук, то у клієнта такий фахівець не викличе нічого крім роздратування. Візок стане справжнім помічником майстра. Вона має бути максимально зручною, функціональною та практичною;
- Апарати для педикюру. Сьогодні усі хочуть апаратний педикюр. Техніка має бути потужною, але безпечною.
- Стерилізатори, лампи для педикюру тощо. Крім основного обладнання, є велика кількість додаткових елементів, які допоможуть у роботі досвідченому майстру.
Робота на задоволення
Якщо ви правильно облаштуєте робоче місце для майстра з педикюру, то працюватиме він насолоду. Це обов’язково позначиться якості його роботи. Це означає, що від задоволених клієнтів не буде відбою.