Косметологічне обладнання

Алгоритм правильного вибору перукарського крісла

Перш ніж переходити до основної частини статті, слід згадати для кого ми вибираємо цей предмет інтер’єру:

  • 1. Клієнт. Клієнту в кріслі доводиться сидіти від 15 хвилин до кількох годин. Як і будь-яка людина, Ваш гість бажає почуватися комфортно, щоб захотів прийти знову. І знову. А ще навздогін хороший відгук залишити. Або поганий.
  • 2. Майстер. Майстру ходити навколо клієнта багато кілометрів і стояти довгий годинник. Отже, варто відштовхуватись і від його комфорту теж.
  • 3. Власник салону. Власнику витрачати гроші, обслуговувати та ремонтувати меблі. Також меблі – це частина інтер’єру, а отже і частина іміджу. Дивно купувати дешеві кросівки до ролексів. І невиправдано купувати ролекси, якщо ви плануєте ходити у дешевих кросівках. Аналогія, сподіваюся, зрозуміла…

З розумінням цих базових речей йдемо далі.

Які питання слід поставити перед покупкою крісла?

1. Яка площа приміщення?

Перед покупкою предметів інтер’єру можна дрібним на підлозі або олівцем на папері намалювати проект майбутнього інтер’єру, щоб зрозуміти, які габарити меблів впишуться у Вашому випадку. А вже з готовими вимірами йти до магазину.

Варто також врахувати, що в залежності від кількості крісел, що купуються, слід відводити необхідний для комфортної роботи майстрів простір. Інакше Ваші колеги стукатимуть один по одному ліктями та зачіпатимуть своїх гостей.

2. Який дизайн приміщення?

Меблі є частиною дизайну і відповідно повинні органічно вписуватися в стиль закладу. Тут усе зрозуміло. Варто ще раз згадати метафору про дорогий годинник та дешеве взуття в першому абзаці статті.

3. Крісло має бути статичним чи його потрібно буде переміщати?

Якщо плануються пересування, то варто розглядати моделі на коліщатках. Але якщо є можливість обійтися без зайвих рухів, варто придивитися до більш надійного варіанту статичного крісла. Слід пам’ятати, що чим більше частин, що рухаються, тим вище ймовірність їх виходу з ладу.

4. Які послуги та кому вони надаватимуться?

Швидше за все, на момент покупки крісла у вас вже є уявлення про цільову аудиторію і які послуги даної ЦА будуть надаватися.

Наприклад, у барбершопах можуть приходити великі дядьки, щоб їх поголили. Отже перукарські крісла повинні бути з відкидною спинкою, зручним підголівником та підставкою для ніг. А ще із запасом міцності та достатніми габаритами, для зручного розташування великих дядьків.

Для дитячих перукарень існують спеціальні дитячі крісла, які відповідають двом завданням: безпека та відволікання дітей від процесу стрижки. Крісла можуть бути виконані з гіпоалергенних матеріалів і формою можуть нагадувати машинку або літачок.

Якщо у вас буде суто жіноча зала, то на відміну від чоловічої, тут наприклад небажані підставки для ніг, т.к. Є можливість, що жінки можуть зачепитися підбором за виступ.

Навіть якщо у вас буде змішаний зал, то в будь-якому випадку ви повинні розуміти, які послуги будуть надаватися переважно і яка аудиторія вам приноситиме найбільше грошей. Від цієї аудиторії і відштовхуватись у виборі крісла.

Приватні випадки. Як приклад, можливо ваш салон розташований недалеко від офісів. Значить буде логічним припустити, що серед відвідувачів виявиться безліч офісних працівників, а значить, у багатьох будуть проблеми зі спиною від сидячого способу життя. Отже можна звертати увагу на крісла з ортопедичними рішеннями (підголовниками, що облягають, ергономічними спинками і т.д.)

5. На яку суму розраховуєте?

Швидше за все, ваш бюджет зроблений не з гуми. Тому варто приблизно визначити цінові рамки, в які хочете вписатися і відсікти зайве, щоб зайвий раз не засмучуватися і не терзати душу надто розкішними на даний момент варіантами. Але дешевити також не варто. Навіть якщо ваша цільова аудиторія – економ, варто пам’ятати, що в економі буде дуже великий потік клієнтів. Купуйте дешево – витратити дорого на ремонт.

6. Як і де надалі обслуговувати крісло?

Так, дизайн та імідж важливий. Але варто також врахувати, що на кріслі сидітимуть безліч людей, а отже поверхню крісла потрібно буде як мінімум чистити та проводити санітарну обробку для зустрічі наступного гостя. Від сюди висновок – звертайте увагу на те, що матеріал обтяжки можна було мити. А це частіше неткані матеріали (Прим.: шкірозамінник або шкіра).

Варто подумати про майбутній ремонт завчасно. Наприклад зміна оббивки та обтяжки. Для заміни оббивки краще звертати увагу на типи крісел з методом обтягування моноблок. Якщо під час виготовлення крісла використовувалася безшовна технологія, замінити “наповнювач” крісла буде дорожче.

При покупці слід відразу уточнити нюанси гарантійного обслуговування та поцікавитись характеристиками (в т.ч. склад наповнювача, матеріал обтяжки тощо)