На щастя, сьогодні в косметологічних кабінетах вже не ставлять незручні стільці, об’ємні кушетки чи інше обладнання – сьогодні більшість кабінетів у наші дні обладнано сучасними косметологічними кріслами. Ми ходимо до косметолога розслаблятися та отримувати задоволення, а не мучитися та терпіти незручності. Однак неправильно підібране крісло здатне не лише доставляти клієнтам незручності, а й псувати репутацію закладу.
Для чого потрібне косметологічне крісло
Косметологічне крісло є невід’ємним атрибутом будь-якого лікаря. Воно дозволяє успішно проводити чищення обличчя, пілінги, маски та інші процедури. Під час проведення подібних процедур хребет клієнта перебуватиме у правильному положенні, що дуже важливо. Отже, як вибрати косметологічне крісло.
Передусім варто звернути увагу на матеріал, з якого виготовлено крісло. Найкраще, якщо це буде якісний металевий корпус та оббивка з натуральної шкіри. При цьому крісло може бути покрите не обов’язково з натуральної шкіри, це може бути якісний замінник. Найважливіше – щоб його поверхня була гладкою. Крісло з такого матеріалу буде легко мити та дезінфікувати, на відміну від тканинних оббивок.
Ще одним важливим моментом є мобільність крісла. Тут вам слід спиратися виключно на власні побажання та переваги. Наприклад, комусь зручніше використовувати стаціонарне крісло, яке непохитно стоятиме на місці. А іншим майстрам зручніше використовувати під час роботи крісла на коліщатках, щоб легко рухати та повертати клієнта, залежно від ситуації. Будь-якому майстру рекомендується використовувати крісла з підйомними механізмами, що дозволить максимально підлаштувати сидіння під кожного клієнта.
В якості додаткових елементів до крісла можуть кріпитися підлокітники, підголівники, підніжки та інші допоміжні деталі. Вони забезпечують максимальний комфорт для клієнтів.
Найчастіше справжні професіонали віддають перевагу електричним косметологічним кріслам, робота яких регулюється автоматично.
Ще один маленький секрет для тих, хто вибирає косметологічне крісло: вибирайте білі крісла. Білий колір привертає клієнта і створює в його голові асоціацію з лікарняною чистотою, стерильністю та професіоналізмом.
Спирайтеся на власні побажання та переваги, які дозволять оптимізувати процес роботи та рівень комфортності для клієнта.