Косметологічне обладнання

Меблі для зон адміністрування та очікування

У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість купити меблі для
перукарні Економ, середні за вартістю або люксові дорогі меблі для зон
очікування: дивани, пуфи, крісла, стільці та цілі композиції предметів.
Усі представлені товари можна купити у нас за дуже вигідними цінами!

Заходячи до будь-якого салону краси, косметологічного центру чи перукарні, відвідувач насамперед потрапляє в зону адміністрування, тобто туди, де розташований ресепшн. Його навмисне ставлять на самому видному місці, щоб у людини не було проблем із уточненням якихось питань. Власне, ресепшн (стійка адміністратора) і призначена для того, щоб кожен бажаючий без жодних сумнівів і соромів міг би дізнатися цікаву для нього інформацію, записатися на сеанс до фахівця або дізнатися про акції, що проходять.

Меблі для перукарської фото

Зона адміністрування більше, ніж будь-яка інша частина салону краси потребує правильної організації простору та меблевого оснащення! Насамперед тому, що ця зона є «візитною карткою» будь-якого б’юті-салону, і часто, судячи з неї, людині стає зрозуміло, чи підходить саме для нього цей заклад або він «помилився адресою».

Ці вироби мають чудовий дизайн, що запам’ятовується, висока якість використаних матеріалів, відмінну ергономіку і функціональність. Кожна модель по-своєму унікальна і заслуговує на пильну увагу. Основна відмінність полягає в тому, що Фрешскін Студіо найбільше підходить для оснащення просторого приміщення, а Екстра Преміум поміститься навіть у невеликому холі.

Кожен ресепшн (меблі для перукарні економ-класу, а також вироби середнього класу та категорії Преміум), представлений у нашому каталозі має гарний фасад, який обов’язково приверне увагу відвідувачів та продуману систему зберігання з боку адміністратора.

Часто неподалік адміністративної зони в салоні краси розташовується і зона очікування для клієнтів. Вона може знаходитися в окремій кімнаті, але найчастіше очікуючі знаходяться в полі зору адміністратора салону.

Для того, щоб клієнт був задоволений навіть в умовах очікування, чого більшість людей не любить через витрати дорогоцінного вільного часу, необхідно створити максимально комфортні умови. Іншими словами: Вам потрібно зробити все можливе, щоб клієнти навіть не помітили часу, проведеного у зоні очікування.

Предмети для організації такого простору разюче відрізняються від робочих перукарських меблів та обладнання: якщо у другому випадку важливо, щоб все було надійно та функціонально, то в першому головне – краса та комфорт!

Тут можна “включити уяву на всю котушку” і навіть спробувати створити “домашній” інтер’єр у зоні очікування. Тільки не варто надто відхилятися від загального стилю, в якому оформлений салон краси – цілісність має бути дотримана у будь-якому випадку.