У цьому пункті не можна не нагадати, що вибір надійного постачальника
(спеціалізованого магазину) має найважливіше значення для нормальної
роботи центру. Деякі партнери навіть можуть виділити одного або кількох
співробітників, які працюватимуть саме з Вами, протягом півгодини
доставляючи необхідні товари та навіть обладнання для салону краси на
Вашу адресу. З іншого боку, займатися координацією такої роботи повинен і
Ваш співробітник. Найчастіше відповідальність «лягає на плечі»
адміністратора.
Коли мова заходить про імідж, кожна людина часом сама того не помічаючи, починає аналізувати свій власний: чи підходить мені моя зачіска, колір волосся, чи сучасний у мене манікюр, чи в тренді мої вбрання? Занепокоєння щодо того, як людина виглядає цілком нормальним явищем. Це означає, що сучасні реалії йому не чужі і важливо бути «своїм» серед багатьох успішних особистостей.
Слід сказати, що, на жаль, далеко не кожному представнику сучасного суспільства незалежно від його статусу, амбіцій, віку чи посади від природи дано тонке почуття смаку. Тому багато багатих і знаменитих сьогодні вважають нормою наймати одного чи цілий штат талановитих стилістів та перукарів, косметологів та масажистів. Всі ці «гуру» в галузі моди та успішного зовнішнього образу день і ніч працюють над зачісками, манікюром, педикюром, вбранням свого наймача.
Якщо такі вишукування, як власний стиліст, Вам не по кишені, то навряд чи варто впадати у відчай, адже більшість людей у нашій країні отримують корисні поради від своїх перукарів і візажистів абсолютно безкоштовно і, що особливо важливо, багато з таких рекомендацій не обходяться дорого в реалізації та добре «працюють» на практиці!
Салон краси очима клієнта
Давайте розберемося разом, яким по-справжньому бачать гарний салон краси, до якого хочеться повертатися знову і знову, його клієнти. Це допоможе нам визначити, на що слід звернути особливу увагу при виборі салону саме Вам.
Важливо розуміти, що всі клієнти – це різні люди зі своїми побажаннями та переконаннями, тому їх можна умовно розділити на невибагливих, прискіпливих та тих, хто у всьому покладається на досвід та професіоналізм майстра. Першим і третім догодити нескладно, а ось друга група клієнтів – проблема будь-якого салону.
Але всі вони, як показують аналітичні дослідження, звертають увагу на розташування салону краси, його статус, екстер’єр будівлі та інтер’єр приміщень, привітний персонал, на досвідченого, але легкого у спілкуванні майстра, наявність сучасних меблів та обладнання в салоні краси.
Салон краси очима керівника
На підставі попереднього розділу цієї статті будь-який керівник може зробити важливі для розвитку бізнесу висновки, але варто визнати, що салон очима власника чи адміністратора виглядає зовсім інакше. Так, його турбує не тільки наявність усіх необхідних товарів для салону краси, а й їх безперебійне підвезення, не тільки краса навколишнього інтер’єру, а й його підтримання в первісному вигляді, чистота в усіх робочих та підсобних приміщеннях, правильне спілкування персоналу з клієнтами незалежно від їх запитів, уподобань, манери розмови.