Косметологічне обладнання

Косметологічний салон може використовувати технології для успіху

За останні десять років світ змінився, особливо з технологічної точки зору. Ми перетворилися з товариства паперу та пера на суспільство, засноване
на способах спілкування, включаючи планшети та мобільні телефони. Зручність зайняла центральне місце, оскільки споживачі можуть використовувати свій телефон,
щоб знайти комерційний заклад, перевірити карту, щоб побачити, де він знаходиться, і дізнатися про товар або робочий годинник.

Як технологія може допомогти призначити зустріч?

Це так само правильно для салонів по всій країні. Як ви, можливо, дізналися в косметологічній школі, зробити салон зручним для клієнтів — це те,
що приносить дохід поряд із обслуговуванням від великих стилістів. Давайте подивимося, як ви можете використовувати технології для створення клієнтури та
доходів вашого салону. Давайте дивитися правді у вічі, люди звикли до двох речей: швидкий оборот і легкий доступ. У минулому, коли приходило
час нагадувати клієнтам про призначення зустрічі, годинник був присвячений дзвінкам клієнтам щодня. Тепер із появою штучного інтелекту
салони можуть зв’язуватися із клієнтами, використовуючи текст. Це покращення у двох основних напрямках. Це дозволяє клієнту перевіряти текст, коли у
У нього є час. По-друге, це дає клієнту час, щоб перевірити його розклад та призначити зустріч, яка працює для нього. Штучний
інтелект навіть підтверджує призначення і готовий і чекає на внесення змін, якщо клієнт хоче змінити призначення. Крім того, це економить цінні та
дорогий робочий годинник, звільняючи співробітників для виконання інших життєво важливих завдань.

Наскільки добре це працює?

Здебільшого, текстові повідомлення телефоном або електронною поштою працює дуже добре. Статистика показує, що люди читатимуть
текстові повідомлення протягом трьох хвилин 90 відсотків часу. Мало того, що вони прочитають текст, але близько 80 відсотків дадуть відповідь, на відміну від
телефонних дзвінків та навіть електронних листів. Деякі салони кажуть, що це скорочує час, який працівники салону проводять за телефоном
щодня майже на 40 відсотків. Багато салонів покладаються майже виключно на постійну клієнтуру. Використання штучного інтелекту
полегшує зайнятих людей, які можуть ухвалити рішення піти в салон у будь-який момент. Використовуючи веб-сайт салону, клієнти можуть перевірити, наскільки
він зайнятий у будь-який час, подивитися, чи доступний їхній кращий стиліст, і зареєструватися онлайн. Це виключає можливість сидіти у салоні
доки стиліст не буде готовий, і дає клієнтам можливість надолужити втрачене і перекусити під час очікування.

Штучний інтелект здатний відповідати на звичайні запитання клієнтів, засвоюючи знання, якими власник його годує, а також збираючи відповіді від
сайтів. Якщо запитання потребує участі людини, нова система передасть клієнта співробітнику. Використання AI робить ваш салон зручнішим і робить
щасливі клієнтів. Використовуйте технологію, щоб завершити ваші потреби безперервної освіти як косметолог.