Для більшої продуктивності пропонуємо купити обладнання для салону краси нових зразків зі спеціальними можливостями. Це дозволить залучити
вимогливих клієнтів та зробити їх постійними відвідувачами.
Індустрія краси завжди приваблювала приватних підприємців. Однак далеко не всі справлялися з відкриттям і підходили до цього питання грамотно. Пропонуємо ознайомитися з тонкощами побудови такого бізнесу. Саме від цього фактора надалі залежатиме Ваш прибуток та обсяг клієнтської бази.
ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ ТА ВІДКРИТТЯ САЛОНУ.
Перед втіленням мрії в реальність необхідно побудувати чіткий бізнес-план та розуміти, що саме Ви збираєтесь робити. Тепер розглянемо основні етапи:
- реєстрація, яка є досить простою справою і займає лише кілька днів. При цьому як оподаткування слід
вибирати патентний тип, який дозволить проведення рекламної кампанії, яка стане двигуном Вашого просування та подальшої роботи; - підбір необхідного приміщення та розташування;
- придбання та встановлення необхідного обладнання.
В обов’язковому порядку подбайте про прийняття на роботу грамотних та досвідчених майстрів, які в подальшому будуть обличчям Вашого салону.
Рекомендуємо почати з одного фахівця на кожну процедуру, тобто одного майстра манікюру, одного майстра з догляду за обличчям і таке інше.
ЯК ВИБРАТИ НЕОБХІДНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ.
Для роботи салону краси настійно рекомендуємо придбати такі види обладнання:
- робочі місця для того, щоб клієнт бачив хід Ваших дій та отриманий результат;
- спеціальні крісла з підйомниками для укладання, доглядом за обличчям та сушіння волосся;
- мийки кількості кількох штук;
- спеціальні сушуари та кліматозони;
- витратне обладнання у вигляді фенів, прасок, плівок та іншого приладдя;
- необхідні елементи для роботи візажистів та майстрів манікюру.
ЯК СТАТИ КОНКУРЕНТОЗДАТНИМ САЛОНОМ.
Для отримання подібних переваг слід обов’язково вивчити особливості салонів-конкурентів, які можуть мати ті чи інші
відмінності. Необхідно постійно залишатися у тренді останніх подій у сфері краси. Для цього намагайтеся постійно надавати можливість
майстрам відвідувати навчання, семінари та виставки. І найважливіше – надайте клієнтам обслуговування, яке хотіли б отримати самі!