Купити перукарські приналежності та обладнання сьогодні нескладно, хоча
ціни на продукцію у різних компаній мають велику різницю. З цієї причини
багато покупців спочатку порівнюють вартість, а вже потім обирають
компанію-продавця.
Похід у перукарню або салон краси означає для сучасної жінки набагато більше, ніж просто упорядкувати волосся, хоча про це звичайно повинна пам’ятати будь-яка представниця жіночої статі. У цьому «магічному» місці жінка зустрічається з людиною, якій довіряє, можливо, також, як своєму психологу, адже часом майстри знають про своїх клієнтів більше, ніж їхні близькі. Звичайно, такі дружні та водночас професійні стосунки можуть здатися дивними з боку, але насправді вони є чудовим прийомом для збільшення постійної клієнтської бази.
Психологи в Європі давно задалися питанням: чому багато жінок, а іноді й чоловіків відмовляються міняти майстри або салон, в якому стрижуться багато років на більш просунуте заклад, прейскурант якого набагато приємніший?
Магазин перукарського приладдя
Виявилося, що справа не лише у звичці, а й у довірі. А як відомо, заслужити на нього досить складно. Ця тема професіоналізму та особливих стосунків майстра та його клієнтів піднята невипадково, адже кожному керівнику салону краси хочеться, щоб у нього працювали професійні та притягуючі до себе інші люди.
А як ще можна залучити і надовго затримати у своїй перукарні клієнтуру?
Є кілька шляхів та способів домогтися збільшення потоку відвідувачів. Бізнес-стратегію Ви можете розробити самі або звернутися за допомогою до професіоналів, які точно знають, як правильно поводитися
салон бізнес.Такий список можна затвердити на місяць чи півроку.
Якщо Ви не хочете втрачати прибуток у таких тривалих часових рамках, то спробуйте просто оголосити акцію, пов’язану з будь-чим! Навіть невеликі знижки на послуги перукаря, як показує практика, наче магнітом притягують клієнтів.
Відмінним виходом із ситуації може стати реклама. Вона може бути вуличною: білборди, розтяжки, флаєри або проходити у ЗМІ: на телебаченні, в газетах та журналах, на радіо та в інтернеті. Якщо рекламна акція буде спланована і реалізована правильно, то нові клієнти не забаряться!
Перукарське приладдя
Але всі перераховані методи залучення клієнтура, а відповідно, і збільшення прибутку, діють одноразово і іноді короткостроково. Іншими словами: до Вашого салону можуть приходити люди відразу після рекламних роликів, які прокручуються по ТБ, але через місяць після припинення показів люди знову забудуть про Вас, і клієнтів знову стане небагато.
Саме тому маркетологи радять власникам салонів працювати на імідж, тобто постійно оновлювати список запропонованих послуг, підвищувати рівень працюючих співробітників і звичайно частіше оновлювати перукарське приладдя, а також перукарське обладнання та меблі.
Купити перукарське приладдя
Магазин перукарських речей, меблів та обладнання Estetic Group пропонує Вам не витрачати час на поїздки та зустрічі, а просто зайти на наш сайт та познайомитися з усіма пропозиціями ближче. У нашому каталозі Ви знайдете перукарське приладдя
від іноземних компаній за найлояльнішими роздрібними цінами.