Що робити, якщо зона очікування невелика розмірами? Відповідь дуже проста: придбати крісла для перукарні (крісла для
салону краси)! Не забувайте, що йдеться не тільки про «дорослі» моделі, а
й про дитячі крісла для перукарні.
Для того, щоб Ваш салон краси чи перукарня стали по-справжньому популярним місцем у місті, мали власний неповторний стиль і наче «магнітом» притягували до себе клієнтуру, необхідно, як і в будь-якому іншому бізнесі, багато й посилено працювати.
Крім того, потрібно враховувати масу нюансів під час оформлення зовнішнього, а особливо внутрішнього простору закладу. Так, наприклад, дуже важливо вдало підібрати свій власний стиль в оформленні інтер’єру та екстер’єру, придбати та правильно використовувати оздоблювальні матеріали, організувати достатнє природне та штучне освітлення, створити функціональний простір на кожному квадратному метрі площі.
Зрозуміло, що початковим завданням у низці перерахованих дій є оснащення робочих кабінетів та залів спеціалістів, і якщо мети буде досягнуто – клієнти «низкою» попрямують до Вашого салону краси, то сама собою виникне наступна проблема – організація зони очікування.
Сучасні зони очікування у б’юті-центрах, студіях засмаги, перукарнях чи спа-салонах – це вже не ті «радянські» лавки з твердими сидіннями та одним підлокітником на двох сидячих. Сьогодні правильна організація цієї зони чи окремого приміщення – ще один спосіб обійти свого конкурента та залучити більше відвідувачів.
Наприклад, якщо у Вашому салоні краси і зокрема – у зоні очікування клієнтів є VI-FI, а в сусідньому салоні його немає, то будьте впевнені, що до Вас заходитиме набагато більше людей, адже сьогодні практично кожен у вільну хвилину користується своїм смартфоном чи планшетом. Те саме можна сказати і про інші комфортні умови. Загалом, чим таких умов більше, тим краще для Вашого бізнесу!
Очевидно, що головним елементом обстановки будь-якої зони очікування є місця для сидіння. Це можуть бути дивани, пуфи, крісла, безкаркасні меблі, банкетки – будь-які предмети, на які у Вас вистачить грошей та фантазії! Але варто зазначити, що найчастіше у зонах очікування сьогодні можна зустріти саме дивани. Ось тільки далеко не завжди у фойє салону краси є місце, де можна розташувати такий предмет.
Тепер аргументуємо свою відповідь: річ у тому, що пуфи можуть здатися деяким клієнтам незручними, насамперед тому, що вони не мають комфортної спинки та підлокітників. Крім того, є заклади, в яких просто не доречно ставити пуф чи крісло-мішок через високий статус салону та його презентабельних відвідувачів. У той же час диван у такому випадку може бути надто громіздким чи надто банальним варіантом.
Щоб купити крісла для салону краси вдало, тобто витратити на них мінімальну суму та не повертатися в проблемі організації зони очікування довгий час, потрібно пам’ятати, що найміцнішими є м’які меблеві вироби на металевому або цільному дерев’яному каркасі.
Їх оббивним матеріалом може бути не тільки штучна шкіра, яка в переважній більшості випадків використовується для обтяжки робочого обладнання (перукарські крісла, стільці майстра тощо), а й тканинні оббивки, а також натуральна шкіра. У холі не буває високої вологості, різкої та частої зміни температур, як у робочому залі, тому будь-який матеріал оббивки «відчуватиме» себе тут нормально.
Однак, не можна забувати, що оббивний матеріал має бути зносостійким, довговічним, практичним у разі необхідності його очищення. Загалом, купувати краще тільки ті крісла, які розроблені та виготовлені спеціально для місць з високою клієнтською прохідністю. Саме такі можна придбати за вигідними цінами в нашому магазині!