Косметологічні кушетки використовуються для цілого ряду спа та косметологічних процедур. На такій кушетці клієнти можуть проводити по кілька годин, тому її якість впливає на загальне враження про процедуру, що проводиться. Насамперед необхідно звернути увагу на такі фактори:
- Матеріал оббивки повинен бути зручним для санітарної обробки, не мати різкого неприємного запаху, бути приємним на дотик і не мати незручних стиків.
- Ніжки столу повинні забезпечувати достатню стійкість та витримувати навантаження понад 100 кілограмів.
- Наповнювач кушетки. На наш погляд, необхідно віддавати перевагу пінополіуритану.
- Підголовник кушетки має бути регульованим.
- Сучасна косметологічна кушетка має бути обладнана гідравлічним підйомником, який забезпечує плавне регулювання її висоти, а також збільшує її вантажопідйомність.
- Зверніть увагу на наявність електричних регулювань окремими елементами кушетки. Найчастіше їх наявність дуже зручна та прискорює роботу майстра.
Обов’язково звертайте увагу на наявність санітарних та гігієнічних сертифікатів на обладнання, що купується.
Меблі для салону краси
Меблі для салону краси також є важливим та дорогим елементом бізнесу. Сучасні виробники пропонують безліч варіантів меблів – від імпортних до виготовлених на замовлення. Розкид у вартості величезний, меблі можна вибрати на будь-який смак та гаманець. Найголовніше, на що слід звертати увагу при виборі меблів для салону краси, це дизайн, якість (довговічність використання), ціна та зручність.
Не забудьте придбати зручні м’які меблі та вітрину супутніх товарів для зони очікування клієнтів. Зверніть увагу, щоб меблі та її наповнювач відповідав усім вимогам пожежної безпеки і були максимально негорючими.
Поради щодо організації робочого простору салону краси
Простір салонів краси має бути використано максимально ефективно, а правильне компонування дозволить уникнути багатьох проблем у процесі роботи. Замислюватися про це потрібно ще до ухвалення рішення про оренду місця.
Основні фактори організації робочого простору, які враховуються при виборі приміщення салону краси:
- Достатній тиск у системі водопостачання салону краси. У деяких випадках необхідно розмістити додаткові насоси для створення тиску у водонагрівачі, оскільки гаряча вода є не завжди. Передбачте приміщення для цього обладнання.
- Міцність матеріалу стін. У випадку, якщо ви встановлюєте масивне обладнання або меблі, зверніть увагу на матеріал стін, чи зможуть вони витримувати такі навантаження.
- Наявність комунікацій для прання. Передбачте розміщення обладнання для прання поблизу комунікацій і зливних отворів.
- Освітлення. Якомога повніше використовуйте природне денне світло, але водночас не забувайте про конфіденційність ваших клієнтів.
- Альтернативні джерела електроенергії. Якщо в районі розташування салону краси є ризик відключення світла, передбачте альтернативні джерела електропостачання – невеликий генератор або акумуляторну станцію.
Кілька порад щодо організації простору салону краси:
- Необхідно передбачити достатній робочий простір для кожного майстра. Бажано, щоб між робочими місцями майстрів залишалося щонайменше одного метра вільного простору.
- Не менше 1,5 метра має бути вільним позаду робочого місця майстра для забезпечення зручного проходу.
- Використовуючи світлу оббивку меблів, врахуйте, що плями на ній видно сильніше, ніж на темній оббивці або обладнанні. Але на світлих меблях простіше підтримувати чистоту.
- Продумайте варіанти використання різних стилів освітлення, щоб створити затишну атмосферу та дати достатньо світла кожному робочому місцю майстра. Встановіть додаткові лампи для кожного майстра, щоб він міг індивідуально регулювати освітлення, але не забувайте і про природне освітлення.
- Використовуйте більше дзеркал у дизайні. Це не тільки зручно для майстра, а й візуально розширює простір салону краси.
- Використовуйте перегородки, щоб забезпечити окремий простір для клієнтів.
- Гастно розташуйте вітрину з додатковими товарами, що пропонуються у вашому салоні. Бажано, щоб клієнт мав можливість розглянути товар якомога детальніше і взяти його в руки. У цьому випадку ймовірність придбання товару підвищується.